Pretraži smještaj u Hrvatskoj, Crnoj Gori i Sloveniji

Često postavljana pitanja

Kako mogu rezervirati smještaj?

Rezervacija putem naše web stranice je jednostavna i može se realizirati na dva načina - instant booking (Rezerviraj odmah) ili u izravnoj komunikaciji s domaćinom (Kontakt). Niti jedan od ova dva načina ne uključuje proviziju ili dodatne troškove za vas, ali prva opcija vam nudi puno više sigurnosti i povjerenja pa je naša preporuka - Instant booking. Ako vam je potrebna pomoć u procesu rezervacije, kontaktirajte nas i rado ćemo pomoći.

Kako mogu doznati da li je smještaj raspoloživ na datume koje želim?

Svaka stranica s detaljnim informacijama o objektu ili apartmanu sadrži i kalendar raspoloživosti. Datumi koji su zasjenjeni već su rezervirani i njih ne možete označiti a datumi bez sjenila su dostupni.

Jesu li cijene navedene na web stranici po osobi ili za smještaj ?

Navedene cijene odnose se za smještaj po noćenju. Cijena uključuje poreze i nema drugih naknada (osim ako nije izričito navedeno u opisu oglasa), tako da će ukupni trošak vašeg boravka biti broj noćenja x cijena po noćenju.

Rezervirao sam smještaj online. Hoću li dobiti potvrdu?

Da. Čim se uplata izvrši, od nas ćete dobiti automatsku poruku odnosno e-mail s naslovom "POTVRDA REZERVACIJE". Potvrda će sadržavati sve pojedinosti vaše rezervacije, uključujući adresu objekta i kontakt podatke iznajmljivača. Predlažemo da tu poruku (email) imate prilikom dolaska u iznajmljeni objekat. Ako ne primite potvrdu na e-mail, provjerite pretinac neželjene pošte. Uz potvrdu rezervacije primit će te i potvrdu o uplati rezervacije od našeg procesora plaćanja, ali to je samo za vašu evidenciju.

Rezervirao sam smještaj ali imam dodatna pitanja. Kome se obratiti?

Sva pitanja ili komentare nakon realizirane rezervacije trebate uputiti direktno iznajmljivaču. Ime i e-mail adresu iznajmljivača možete pronaći u "POTVRDI REZERVACIJE" koju ste primili odmah nakon rezervacije.

Kako ću preuzeti ključeve od smještaja? Hoće li me netko dočekati?

Nakon primitka potvrde rezervacije, iznajmljivač će vas kontaktirati putem e-maila kako bi dogovorili detalje dolaska. Naravno, slobodni ste iznajmljivaču napisati sva eventualna pitanja vezana za vaš boravak.

Dolazim za nekoliko dana/tjedana ali nisam primio e-mail od iznajmljivača. Što trebam napraviti?

Moguće da vam je promakla poruka od iznajmljivača u pretinac neželjene pošte ili je vaš pretinac pristigle pošte pun. Ako i dalje ne možete pronaći tu poruku, kontaktirajte iznajmljivača na e-mail naveden u POTVRDI O REZERVACIJI kako biste ga obavijestili o predviđenom vremenu dolaska.